Λατρευτή μου

Καρδιά μου που σε πόνεσα
κ σ’ έκανα ρεμάλι,
που σ’ άφησα για χρόνια μοναχή
χωρίς πιά να σε ακούω,
χωρίς να βλέπω τι ζητάς
κ να σε κανακεύω, 
συγχώρα με καρδούλα μου
και αγάπα με ακόμα,
σε θέλω ακόμα μιά ζωή
να σ’ έχω λατρευτή μου,
να σ’ αγαπώ να μ’ αγαπάς
να σου γιατρεύω τον καημό να σου φιλώ τον πόνο….

‘Ακουσε τα γλυκόλογα
που έχω για σένα μόνο…
σαν που ‘χει η μάνα για το παιδί
όταν πονά κ κλαίει,
γιάτρεψε την πληγή σου την βαθειά
κ δώσ’ μου το φώς σου πάλι..
να μου φωτίζει την σκοτεινιά
να μου φωτίζει τον δρόμο,
που εδώ κ καιρό τον έχασα
σε κόσμο που δε με ξέρει,
που δεν με νιώθει όπως κ εγώ,
που δεν ξέρει τι είναι
να έχεις αγάπη αληθινή
να αγαπάς και μόνο!!!
αγάπα με να σ’αγαπώ

να γιατρευτεί ο πονος ….

Στελλίνι, 4-01-2015

1501778_243525099156945_541113084_n

Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

