Σταγώνες απ’ το κύμα σου!

EC0045E5-E62C-4092-9B45-D8D1E00FD0D7

Πέρασαν μέρες άχρωμες, μ’ αντίλαλους στην σκέψη
μα δίχως κάλεσμα ποθητής λαλιάς
να μου φωνάζει ……
“έλα … πές μου,
πές μου πως με θές όπως και εγώ,
πές μου .. με σκέφτεσαι όπως σε σκέφτομαι?
και εγω σ’ αγαπω ψυχή μου”.

Σκόρπισα αχνάρια να με βρείς,
κ πρόσμενα, απρόσμενα να μούρθεις,
ζεστά μές την αγκάλη μου,
γλυκά όπως και πάντα,
να νιώσω την ανάσα σου μέσα στα χείλη τα καυτά,
που άφησες μονάχα,
μαζί με τη μελένια σου ματιά,
βαθειά μέσα στο νού μου,
για να μου δώσει σκίρτημα, αγάπης χάδι, μέλι,
και να ρουφήξω να γευτώ ροδόσταμο κ σύκα
και να μυρίσω τον ανθό που φέρνεις στο κορμί μου
κάθε φορά που η δροσιά, σταγόνες απ το κύμα σου
πέφτει κυλώντας μέσα μου βαθιά,
βροχή απ την πνοή σου.

Αλμύρα, άνεμος, χαμός,
είναι κάθε μας σμίξιμο,
που αφήνει ακόρεστο το πόθο να σε δώ και να σε ξανανιώσω,
κάθε φορά κι απ την αρχή,
σε μιά ατέλειωτη πνοή
σε μιά ολόκληρη ζωή
να σ’αγαπώ κ να σε ποθώ και να σε χαίρομαι,
λάμψη μου απο του ήλιου σου το χάδι!

Στελλίνι! op ma apr 29, 2013 5:39 pm

Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

