Σκέφτομαι ….. της τρέλας μου τραγούδι

Στέφτομαι ….  σε σκέφτομαι 
και μια γλυκιά ένταση χαιδεύει το κορμί μου. 
Την μια είναι γλύκα, …. ανάλαφρη, 
την άλλη άγρια, ..απαιτητική, 
διαπεραστική σ’όλους τους πόρους και κύτταρα, 
σκηνές του Καζαντζάκη. 
Μπορεί και εσύ να νιώθεις το ίδιο. 
Μιά ένταση που δυναμώνει κ ασθενεί, 
σε όλο μου το κορμί. 
Γλυκιά προσδοκία να σε δώ, 
να σου μιλήσω, 
να σε χαιδέψω, 
να σε φιλήσω. 
F3574E57-0F47-4824-BD8D-7F035A8D76C4
Σκέφτομαι 
πως δεν ξέρω τι θα μου φέρει αυτή η τρέλα 
και την κάνω τραγούδι: 
Σκέφτομαι,
παίρνω της μέρας, την χαρά 
και την κάνω τραγούδι, 
που ακούω μέσα στην καρδιά 
και νιώθω σ’όλη την χροιά, 
μέχρι και το μεδούλι.Μέσα σ’όλο μου το κορμί, χείλη, μυαλό κι υπόσταση, 
γεύομαι τον ιδρώτα απ τον πόθο σου, 
που σε κάνει μικρό παιδί και ερωτιάρη. 
Αίσθηση και μέλι που ρουφώ, 
μέχρι να νιώσω τον παλμό, 
μέσα σε κάθε φλέβα μου, 
που πάλεται στο στήθος μου, 
με κάθε ανασαμιά μου, 
που κάνει πέτρες να δονούν, 
νερά να δίνουνε ζωή, 
στο κάθε γής λουλούδι. 

Ποτάμια τρέχουν και βογγάν 
σαν την πνοή στο στήθος μου, 
που ξέρεις έντεχνα, γλυκά να τα φιλάς 
και να μ’ αναστατώνεις,
κάτω απο του ήλιου τις λαμπές
και τη λαμπρή στα μάτια μας, 
που δίνουν στ’ άστρα τη φωτιά, 
που φύλαξα απ τα πρώτα μας φιλιά, 
σαν φυλαχτό στο στόμα μου και 
του ήλιου τραγούδι.

Stellini  .  zo aug 12, 2012 3:31 pm.
 
Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

