Πως σ’αγαπώ … στο εχω πεί

Πως σ’ αγαπώ στο εχω πεί

πως σε ποθώ το ξέρεις..
Δωσ’ μου και το ζεστό φιλί
να το’ χω δικό μου στην καρδιά
δώσε μου το γλυκό κορμί
να το’ χω δικό μου μέλι
στο στόμα μου που τοσο πονά
απ’ την φωτιά που καίει
να το απλόσω πάνω μου
να γιατρευτώ για λίγο
μια και όλο σε ζητώ
κ δεν μπορώ να φύγω.
tulpen
Σε θέλω όλο αγκαλιά
να σε κρατώ δικό μου
να καίει όλο η φωτιά
που έχω στα σωθηκά μου!
να σε κρατά ζεστό στην αγκαλιά
που έχω πάντα για σένα..

Stellini 15-9-2013 12;35

Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

