Ότι ποθώ

Σκέψεις.. μοναδικές μου γλύκες
αχόρταγες ..
φωλιάζουν ..
σε ολες τις γωνιές..
αλλάζουν την καρδιά μου
και αφήνουν τις σκιές
να λιώσουν μεσ’ τη ζάλη
που μου ‘χει φερει στο νού
το υπέροχο σκοτάδι
την ώρα που αγαπώ
και είμαι μόνο αυτουνού..
Μονο να ζώ ..
μου φτάνει
και ας είναι να πονώ!!

 iiiuii10

Την μοναξιά μου εχω
καθρέφτη, σύντροφο
ποτέ δεν με μέχει στο ψέμα
ούτε στο παίδεμα..
που αγκάλη με κρατάει
και μου μιλά γλυκά..
Πάντα!.
meisje10

Υπέροχες στιγμές μου,
δικές μου ηδονές
σας αγαπάω ολες
γιατι είστε μοναδικές
και πάντα αληθινές!
και ας εισαστε οι σκέψεις  
που μ’ έκαναν να ζώ..
και να αγαπώ οτι έχω
κ να έχω οτι ποθώ!

Στελλινι… 10-05-2014.. 21:21!!

 
Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

