Του Καημού Μου Θρήνη

Κύμα που δεν αγγίζεις τον βυθό
ξέπλενε το κορμί μου.
Στην νεφελόβατη ζωή
πάρε μου την πνοή μου.
10056510
Μεγάλα λεύτερα πουλιά,
γεράκια κατεβαίνουν,
μές το καράβι Του Καημού,
μές την καρδιά στοχεύουν

Σκέψεις αγάπες και καημός
λυκνίζουν στο μυαλό μου.
Σκηνές μου στήνουν στο κενό,
στα μάτια κ στο νού μου.

Φοβάμαι τόσο να σου πώ
πού βρίσκω την γαλήνη.
Θα πρέπει πρώτα να τη βρώ
μές την βαθιά Μου Θρήνη

Stellini! zo aug 12, 2012 3:24 pm

Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

One thought on “Του Καημού Μου Θρήνη”

  1. van J M A K op zo aug 12, 2012 5:42 pm
    όλοι μας κάνουμε κάποιες σκέψεις είτε καλές είτε κακές,παρόλα αυτά όμως μετά από κάθε σκέψη υπάρχει και ένας φόβος…….γιατί άραγε????

    Ο φοβος μην ακολουθησουμε και εκτελεσουμε τις σκεψεις μας και βρεθουμε στον βυθο της θαλασσας … εκει που δεν φτανουν τα κυματα!!
    _________________

    Στελλίνι,
    van Stella Estel op zo aug 12, 2012 5:53 pm

    Ανάμεσα σε δύο κόσμους!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

