Φωτιά, δροσιά στα σκέλια..

passio10

Αλάτι από τη θάλασσα είναι κάθε σου λέξη,
μαζί με κάθε σου ευχή, πρίν η αυγή μας θέλξει.
Με κάθε χτύπο της καρδιάς ζητάω την πνοή σου,
με κάθε βλεμα της ματιάς ρουφάω το φιλί σου.

Άφησέ με στον ύπνο μου, να αδράξω το κορμί σου,
να πάρω το κρύο τ’ ατσαλιου, μαζί με την πνοή σου,
να αφήσω πάνω σου φωτιά, μαζί με την δροσιά μου,
και να σ᾽ αδράξω αγκαλιά, θεότρελη ματιά μου.

Μεστά ηλιόβρεχτα σύννεφα, μές της ζωής το νάμα,
σαν δυό ελεύθερα πουλιά που ξεπετούν αντάμα,
βήμα το βήμα παίρνουμε του πόθου μονοπάτια,
σμίγουμε τα παιδεμένα μας κορμιά στα ηδονικά περβόλια.

Φωτιά που νοιώθω απ το κορμί που έχω στην αγκάλη,
με μιά απόλυτη σιγή φέρνει η σιωπή μας ζάλη,
όταν θεριεύει ο πόθος μας στο μέλωμα της νύχτας,
φωτιά, δροσιά στα σκέλια μου ανάμεσα μου φέρνεις,
χαϊδεύω ατσάλι με καύτο κορμι με την βαθειά μου ανάσα,
και δρέπω δροσοπέταλα με ηδονή απο το κλάμα.

Stellini!   op zo aug 12, 2012 4:47 pm

===========================================

  1. Reactie van J M A K op zo aug 12, 2012 5:48 pm
Διακρίνεται έντονα ο ερωτισμός μεταξύ των δύο φύλων,καθώς και ο πόθος που είναι σε αποκορύφωση…….

Σέυχαριστω J M A K,

============================================

2.  Reactie van  van Stella Estel op zo aug 12, 2012 8:28 pm

Το Stellini λεει οτι :
οι λεξεις, τα γλυκολογα, το αλατι σε καθε σχεση, και το χαδι του φιλιου, δηλωση αγαπης, ποθου και ακομα πιο πολλα, οπως ειπες σε αλλο ποστ, ” έναν τρόπο για να πεις «σ΄ αγαπώ». Ένα φιλί μπορεί να εκφράσει και να ξυπνήσει τόσες πολλές διαφορετικές συγκινήσεις και συναισθήματα” δινει την φωτια να λιωσει το ατσαλι  και η “βροχη” δροσιζει τον ποθο  και η σιγη το ultimum της αποκορυφωσης!!
Συνταγη … για πολλα!!!
Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

