Του νού το χάδι ..

Ο πόθος μου θεριεύει
το κορμί κορμί γυρεύει.
Ο πόνος με λυγίζει
την καρδιά μου πλημμυρίζει.

Ο νούς σου με χα’ι’δεύει
το κορμί μου σαγινεύει.
Τα χείλη μου σε ψάχνουν
το στόμα σου ν’αδράξουν.
Η ανάσα σου καυτή
το κορμί μου δέρνει
και την καρδιά μου
στα χείλη μου την φέρνει.
150702_219671424814028_859523230_n
Τους παλμούς σου τους λατρευω
πάντα μέσα μου τους θέλω
την καρδιά σου ν’ αναδεύουν
την καρδιά μου να λατρεύουν.

Stellini, op za aug 11, 2012 12:26 am

van J M A K op za aug 11, 2012 8:38 am

.
ένα πολύ ωραίο ποίημα που από ότι βλέπω κυριαρχεί ο πόθος.Ο πόθος ο οποίος σχετίζεται με την απουσία. Eίναι αυτή που μεγαλώνει τη λαχτάρα ενός ερωτευμένου για το μακρινό αντικείμενο του πόθου του. Ενός ερωτευμένου που είναι τυφλός από τον πόθο …….

van Stellini op za aug 11, 2012 8:53 am

Λες? Μπορεί!
Αλλά είναι και η δύναμη του νου, που κάνει παράξενα πράγματα κ μπορεί να σε κάνει να νοιώσεις αυτα που σκέφτεσαι στα αλήθεια, οπότε παύει να είναι μια φαντασία κ είναι ένα όνειρο που το ζεις πραγματικά!
Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

