Του φιλιού μου … χάδι

Σε χαïδευα στον ύπνο μου
κι’ αγάλιασε η ψυχή μου
σε έψαξα στον ξύπνιο μου
και σ’ άφησα το φιλί μου.

Μήν πας,
μην φεύγεις μακριά
έλα εδώ μαζί μου,
αγάπα με,
νιώσε με κοντά
και σφίξε το κορμί μου.

Νιώσε το χάδι του φιλιού
που βγαίνει απ τα χείλη,
και άσε την ανάσα σου
το δέρμα μου να σμίγει.
99855710
Ανατριχίλα ποθητή
του πόθου σου το χάδι,
ανάμεσα στα σκέλια μου,
ν’ αλητεύει όλο το βράδυ.

Stellini, op za dec 28, 2013 11:27 am

………………………………….

van J M A K op za aug 11, 2012 7:27 pm

Το φιλί είναι η απλούστερη πράξη ρομαντισμού, όμως μπορεί να είναι και η πιο ερωτική, αισθησιακή πράξη. Πολλές φορές, ξεχνάμε πόσο υπέροχο είναι το φιλί. είτε πρόκειται για μία συνηθισμένη διαδικασία είτε πρόκειται για έναν τρόπο για να πεις «σ΄ αγαπώ».Αλλά ένα φιλί μπορεί να είναι κάτι πολύ περισσότερο. Ένα φιλί μπορεί να εκφράσει και να ξυπνήσει τόσες πολλές διαφορετικές συγκινήσεις και συναισθήματα

van Stella Estel op zo aug 12, 2012 3:41 pm

Ναι! star-1!
Το φιλι μπορει και να σου δωσει να νιωσεις μια ολοκληρη ηλεκτρικη εκκενωση αν δινετε, εστω και με τον νου, απο ενα ατομο που εχει το ιδιο μηκος κυματος με σενα!!!
Τα παντα ρει!!!
Και το φιλι!!
Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

