Ψάχνω να βρώ τα χρώματα …… της αγάπης στάχτη!!

Της ζωής μου χρώματα,

της αγάπης στάχτη!!

Ψάχνω να βρώ τα χρώματα

που λείπουν στη ζωή μου,

παίρνω σοκάκια, θάλασσες, χωριά και μακρινές μου χωρες.

Μα μέχρι τώρα μου ‘λειψες και δεν βρίσκω τις ώρες να δω,

να πω, να σ’ αγαπώ,

πολύχρωμη φωνή να ακούσω,

που δίνει αγάλη στην καρδιά

και ας είναι και από μακριά

στις άχρωμες τις ώρες.

Ψάχνω να βρώ τα δάκρυα,

που λείπουν στη ματιά μου.

Παίρνω εικόνες της καρδιάς,

που έκρυψα βαθειά μου,

αχτίδες απο σένανε,

τις ώρες που μου μιλούσες,

μάτια μου,

μαγεμένα μου,

μαγευτικές κουβέντες,

που εφταναν οχι μονο στα αυτιά

αλλα βαθειά μου μεσα…… στην καρδια,

και άνοιγαν μπροστά μας τον ουρανο με τα άστρα του

και όλη την ομορφιά μας.

Δεν τελειώνει ποτέ…

il_570xN.495867434_h6nd

Τα ηλιόλουστα τα λόγια σου

που δίναν φωτιά και νάμα

στα σωθικά μου τώρα,

ναί στερέψανε,

σαν το δάκρυ,

μαζί με την αγάπη μου

της μοναξειάς μου στάχτη!!

Stellini, zo aug 12, 2012 9:46 am

Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

