…. σα να είμαστε ένα

Βγάζω τα παπουτσια
ποδιανιώθω την γη. 
Ο κόσμος με βλέπει,
και ποιός ξερει,
ας νομιζει οτι εχω παρει LSD. 

Νιωθω τη γη,
χαιδεύει το πελμα μου,
απαλή,
θυμήζει άγγιγμα
αγαπημένων χειλιών.

Περπατώ,
τώρα μαθαίνω,
σιγα σιγα μην πονέσω,
προσεκτικά μην χαθώ.

Νιώθω την ύπαρξή σου
και νιώθω να δένω,
γίνομαι ένα
με το χάδι της γης.
Αγάπη στα χέρια σου.

Τα αλογά μου με βλέπουν.
Τα ματια τους καθρέφτης,
βλεπω μέσα τα πόδια μου γυμνά,
σαν την καρδιά μου που βαζω ετσι σε πιατο,
χωρίς να σκεφτώ.
Ξυπόλυτη
και τα άλογα μου σταματούν να τρων
και με περιμένουν περίεργα και σιωπιλά,
να τα χαιδέψω και να τα παρω αγκαλιά.

Στεκόμαστε εκεί,
μαζι στην ζεστή και γλυκιά γη,
και με αγάπη στα μάτια,
χωρίζουμε αθόρυβα,
χωρίζουμε σαν να είμαστε ενα.

Stellini – Στελλίνι 30-11-2015, 19:50

Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

