ΗΛΙΟΣ

ΗΛΙΟΣ  slider_1Τον ήλιο βλέπω κατάματα,
και νιώθω το φως του, χωρίς σκιές.
Δεν σκιαγραφώ, 
μόνο εμένα βλέπω …… κατάματα,
και την καρδιά μου γράφω στο χαρτί…
γράμμα το γράμμα….  κολλητά το ένα δίπλα στο άλλο …. μονάχα,
και αφήνω να την βλέπουν!
Και όποιος δεν αρέσει την σκιά,
ας κάνει μόνος του τα χρώματα φωτεινά.

Εγω είμαι εδώ για μένα.
Ηλιος και σκιές ….. εμένα έτσι μ’ αρέσουν,
χρώματα που είναι μόνο απ έξω. Για 
μένα μιλάει μόνο η καρδιά
σε όλες τις γλώσσες του κόσμου:  α γ ά π η,

αθόρυβα σαν την φωτιά του Ήλιου, που ποτέ δεν έχει ούτε μια σκιά!
Δύει κ ανατέλλει, λαμπρή η ζωή στην ημέρα που αρχίζει…
και ας είναι βράδυ!
Stellini 22-12-2015! 00:48

Auteur: Stellini

...... Between two Worlds

Geef een reactie

